Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jedná se o značkové triko Specialized dres Vita v hodnotě 1700Kč zakoupené v prodejně SP kolo s.r.o.,na Strži 32, Praha 4. Triko jsem používala na kole od června do července.na triku se vztahovaly nitě (spodní strana je sv.modrá a horní černá).Jako zdůvodnění reklamace mi napsali,že k poškození nedošlo z důvodu konstrukční vady, výrobní vady, ani vadou či nízkou kvalitou použitých materiálů. Jedná se o mechanické poškození,na které se záruka nevztahuje.když jsem se zeptala, proč se nitě vytahují, tak na to neodpověděli. Jiná trika (neznačková) to nedělají.
Sportovní triko Specialized dres Vita
Chtěla jsem vrátit peníze, jak to bývá většinou u reklamací.
|
Tweet |
Zamítl-li prodávající reklamaci po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahují práva z vadného plnění. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost SP KOLO s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.