Společnost


SP KOLO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4566Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 21 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2014, před 10 lety

Dana Matějková

Znění stížnosti

Jedná se o značkové triko Specialized dres Vita v hodnotě 1700Kč zakoupené v prodejně SP kolo s.r.o.,na Strži 32, Praha 4. Triko jsem používala na kole od června do července.na triku se vztahovaly nitě (spodní strana je sv.modrá a horní černá).Jako zdůvodnění reklamace mi napsali,že k poškození nedošlo z důvodu konstrukční vady, výrobní vady, ani vadou či nízkou kvalitou použitých materiálů. Jedná se o mechanické poškození,na které se záruka nevztahuje.když jsem se zeptala, proč se nitě vytahují, tak na to neodpověděli. Jiná trika (neznačková) to nedělají.


Produkt

Sportovní triko Specialized dres Vita


Požadované řešení

Chtěla jsem vrátit peníze, jak to bývá většinou u reklamací.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2014 17:56, před 10 lety

Zamítl-li prodávající reklamaci po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahují práva z vadného plnění. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2015 16:01, před 10 lety

Společnost SP KOLO s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.