Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#45663Špatná práce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 8 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2020, před 4 lety

Ladislav Nasavrcký

Znění stížnosti

Dobrý den,
mám poj. auto č.pojistky728018535. Odešel jsem z firmy a auto využívám podstatně méně. P. Moravec mi nabídl zlevnění č.sml.756604693.Zaplatil jsem 4335Kč.Teď mi přišlo, že mám platit i 6114Kč.Po tel. rozhovoru s Allianz mi paní řekla, že to nemůže opravit. U staré poj. byl pojištěn přívěs. vozík, který je teď nepojištěný. Co s tím? Kdo to napraví? A já, pryč od Allianz?

s pozdravem L. Nasavrcký tel. 606633031


Produkt

Vozidlo Audi Allroad SPZ2H8881


Požadované řešení

Náprava!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2020 21:11, před 4 lety

Pokud bylo spotřebiteli při nabízení jakéhokoliv finančního produktu přislíbeno, že při akceptaci návrhu dojde v jeho případě ke zlevnění poplatků za poskytované služby, pak je tímto slibem podnikatel v souladu s § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vázán a je povinen nabídnout/ vybrat spotřebiteli takový produkt, který bude odpovídat jeho preferencím a který bude levnější než produkt, který využíval spotřebitel doposud. Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a podnikatelem, má podnikatel povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období. Cena je podstatnou náležitostí smlouvy a pokud byl spotřebitel ohledně ceny uveden v omyl ve smyslu § 583 občanského zákoníku, mohlo by to vést až k neplatnosti uzavřené smlouvy.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné dohledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se spotřebiteli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2021 15:03, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.