Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si oblečení, přišlo sice vše,co jsem objednala.Ale oblečení mí nesedi, pracně jsem si vyhledala,jak postupovat, při vrácení.I když jsem postupovala podle pokynů,v mých objednávek se mi, žádná neukázala.Takže nemám prakticky šanci vrátit zboží.A tak ,že jsem neobdržela fakturu mi můj názor,že zde již NAKUPOVAT NEBUDU.K.M.
Co s společnosti, která neposílá faktůry a případné reklamace předem prý (?)schvaluje.I když má zákazník 14 dní po převzetí zboží právo na vrácení,bez udání důvodu.K.M
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Prodávající je poté povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Pokud by se jednalo o provozovatele e-shopu z EU, Norska či Islandu, doporučujeme spotřebitelce obrátit se Evropské spotřebitelské centrum (ESC), které poskytuje spotřebitelům informace o jejich právech na jednotném evropském trhu. Právníci ESC bezplatně pomáhají spotřebitelům poměrně rychle a efektivně řešit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, Norska či Islandu. ESC působí při České obchodní inspekci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.