Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
21.9.20 jsem si objedlana trička s motivem zubu za 1275.Hned po objednani zaplacenio.Stale nic nedorazilo zadna komunikace ze strany obchodnika. Několikrát jsem psala na stranky obchodu a emaily. Dosud zadna odpověď.
Trička s motivem zubu cisla modelu : 367, 376, 735'
Prosim o vraceni peněz a prošetření tohoto obchodu
|
Tweet |
Spotřebitelka může využít svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (odstoupit od smlouvy lze i před doručením zboží). Pokud spotřebitelka tohoto práva využije, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Tímto žádáme podnikatelku, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak neučiní, bude stížnost uzavřena.
Podnikatelka nevyužila možnosti na případ reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.