Společnost


Nexaura s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4568Podvodný prodej

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 14 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2014, před 10 lety

Martina Věžníková

Znění stížnosti

Jedná se o podvodníky, kteří posílají padělky, ačkoliv inzerují, že se jedná o 100 % originál a kladou důraz na originalitu. Jakmile klienty obdrží zboží, které je padělané, nekvalitní 100 %ně se liší od originálu, přestanou komunikovat, uvedené mobilní číslo je nedostupné. Nyní bez ostychu nabízejí ty stejné produkty, ale na jiných webových stránkách (http://www.mega-vyprodej-parfemu.cz), design stránek beze změny, jen uvedená jiná odpovědná osoba.


Produkt

padělky značkových parfémů, není zpětná vazba po doručení zboží, nevracejí peníze, balíčky se vrací z české pošty jako nedoručené adresátovi


Požadované řešení

vrácení peněz poškozeným klientům, viz. http://www.podvodnici.net/parfemy-za-polovinu-cz-nexaura-s-r-o/?rcommentid=21575&rerror=incorrect-captcha-sol&rchash=1b3f8068bee637da86f1e17266d83c07#commentform


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2014 10:31, před 10 lety

Spotřebitel může uplatnit mimo reklamaci i odstoupení od kupní smlouvy, která byla uzavřena přes internet. Odstoupení lze uplatnit ve lhůtě 14 dnů od převzetí výrobku. Prodávající je poté povinen vrátit spotřebiteli zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Uvede-li spotřebitel v odstoupení tzv. nesplněnou jakost při převzetí, může požadovat i úhrazení poštovného za cestu zboží zpět k prodejci.
V případě, že uplyne lhůta pro odstoupení, může spotřebitel uplanit nesplněnou jakost při převzetí dle § 2161 ve spojení s § 2169 občaského zákoníku. V takovém případě má nárok na výměnu za nový výrobek, který je v souladu s jakostí uvedenou v kupní smlouvě (tedy s popisem produktu na internetových stránkách prodejce). Pokud to není možné, má právo na odstoupení od smlouvy – tedy na vrácení peněz. Nevyřídí-li reklamaci v zákonné 30 denní lhůtě, jedná se o podstatné porušení smlouvy a lze na prodejce podat podnět České obchodní inspekci pro nevyřízení reklamace. Pokud jste si jisti, že vám byl dodán padělek a obchodník dle referencí dalších zákazníků nekomunikuje, doporučujeme podat i trestní oznámení na policii nebo státním zastupitelství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2015 15:12, před 10 lety

Společnost Nexaura s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.