Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#45681Nekorektní postup reklamační oddeleni

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2020, před 4 lety

DANA Licha

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 24.9. jsem si u vaší společnosti objednala myčku na nádobí Beko DFS 28123X, tato mi byla až po několika urgencích doručena 12. 10.,kdy kolovala mezi Hradcem Králové a Havlíčkovým Brodem, protože si někdo u vás nevšiml, že doručovací a fakturační adresa nejsou shodné. Když jsem zboží rozbalili, horní koš byl upadnuty včetně pojížděcį lišty, což by až tak nevadilo - opravila jsem, ale pak jsem si všimla, že myčka má jen 2 nožičeky, na další 2 nějak pozapomněli. Když jsem napsala reklamaci, paní S. mi napsala, že se mám o to postarat sama a objednat si chybějící díly na tel. č. servisního oddělení. Po asi 10 telefonatech, kdy mě to buď nevzali, nebo přerušili volání, jsem Stratila trpělivost. Toto jednání je zcela nepřípustné, protože se o to máte postarat vy. Já nemám čas vyvolávat a vybavovat si reklamaci za vás. Prosím, aby jste mou stížnost vybavili ve prospěch zákazníka a aby se takovéto jednání z vaší strany již neopakovalo. Chci podotknout, že dosud nemohu myčku využívat. S pozdravem Licha


Produkt

Myčka na nádobí Beko DFS 28123X


Požadované řešení

Prosím o okamžité zaslání chybějících nožiček.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2020 15:45, před 4 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány (věc nebyla dodána kompletní), je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání chybějící části věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Prodávající má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se prodávající se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud prodávající nevyřídí reklamaci ve stanovené době (30 dnů nebo individuálně sjednaná doba), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle ustanovení § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Prodávající má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu věci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.10.2020 16:46, před 4 lety

Vážený zákazníku,
v případě reklamace se vždy snažíme vyřešit danou záležitost ke spokojenosti zákazníka. V rámci reklamace nadrozměrných spotřebičů máme pro zákazníky ve spolupráci s danou značkou a autorizovanými servisy možnost řešení reklamace přímo bez nutnosti dopravy daného výrobku. Zákazník obdrží telefonní číslo na servis, kde je jeho reklamace zaevidována a vyřízena dle platného reklamačního postupu. Bohužel zákazník neuvádí bližší informace, jako je doklad o nákupu nebo reklamační protokol. Prosíme tedy o doplnění.
S pozdravem OKAY.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2020 14:19, před 4 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme ji o doplnění požadovaných údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 09:20, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2020 17:53, před 4 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že došlo k vyřešení problému k její spokojenosti. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.