Společnost


České aukce s.r.o.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45686Ukončení smlouvy o zastupování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2020, před 4 lety

Jiří Stejskal

Znění stížnosti

Dobrý den,přes veškerou snahu nemohu se domluvit o výpovědi, nikdo na emaily nereaguje a nyní se dokonce vrací emaily nedoručené. Českou aukcí vybraná firma lidovaenergie.cz pro dodávku plynu nevrací přeplatky, neposílá vyúčtování za energie a nekomunikuje.

Nevím nyní jak postupovat. Chtěl bych zrušit obě smlouvy. Děkuji za případnou pomoc. Jiří Stejskal


Požadované řešení

Ukončit smlouvy s českou aukcí i Lidovou energií.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2020 14:43, před 4 lety

Zmaří-li vědomě druhá strana, příjemce výpovědi, dojití, platí, že řádně došla (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Byla-li výpověď zaslána na adresu určenou pro odstoupení od smlouvy, je účinná, i když si prodávající dopis nepřevzal. Je tedy nutné, aby si spotřebitel uschoval doklady od pošty.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 12:59, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.