Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16.9.2020 jsem jel z Ústí nad Labem do Prahy hlavní nádraží kousek před prahou bohužel strojvedoucí strhnout Tračník vedení a museli jsme čekat pomalu 3 hod. než nás hasiči vysvobodili do jinýho malýho vlaku hned ten den jsem podal stížnost ,že jsme byli pomalu 3.hodiny na sluníčku bez vody bez pití bez klimatizace ať ti vrátěj nějakou čas jízdy dnes mi přišlo vyrozumění, že nemám nárok jízdenka stála pouhých 180 Kč
Číslo vlaku 609 kód jízdenky 1F0XU3
Chtěl byl jsem aspoň nějakou část zpět.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.