Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#45692Neschopný řidič

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2020, před 4 lety

Liběna Varšová

Znění stížnosti

Musím přidat stížnost na řidiče ač nerada.Bohužel se to stále opakuje,tak mi nic jiného nezbývá.Není sním vůbec domluva.Pán je absolutně neschopný.Má doručit zásilku na adresu a stále se vymlouvá,že uličkou neprojede,ač jiní doručovatelé se stejnou dodávku projedou bez problémů.A pokud né,nechají auto pod kopečkem a s balíkem vyběhnou.Jsem matka na mateřské,takže jsem stále doma.Nemůžu,ale s dítětem stále někam běhat pro balíky.Proto si platím dopravu až domů,abych nemusela stále někam běhat.Kdybych měla čas stále někam pro balíky běhat,tak si to můžu rovnou objednat na zásilkovnu a měla bych to podstatně levnější.Bohužel né u každé objednávky lze vybrat z více dopravců.Jinak bych určitě zvolila jiného,který by byl mnohem schopnější.


Produkt

Jméno řidiče neznám,ale číslo na něj je 607508474


Požadované řešení

Domluvit řidiči,aby doručoval na udanou adresu v objednávce,bez výmluv.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2020 15:19, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 12:51, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.