Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Musím přidat stížnost na řidiče ač nerada.Bohužel se to stále opakuje,tak mi nic jiného nezbývá.Není sním vůbec domluva.Pán je absolutně neschopný.Má doručit zásilku na adresu a stále se vymlouvá,že uličkou neprojede,ač jiní doručovatelé se stejnou dodávku projedou bez problémů.A pokud né,nechají auto pod kopečkem a s balíkem vyběhnou.Jsem matka na mateřské,takže jsem stále doma.Nemůžu,ale s dítětem stále někam běhat pro balíky.Proto si platím dopravu až domů,abych nemusela stále někam běhat.Kdybych měla čas stále někam pro balíky běhat,tak si to můžu rovnou objednat na zásilkovnu a měla bych to podstatně levnější.Bohužel né u každé objednávky lze vybrat z více dopravců.Jinak bych určitě zvolila jiného,který by byl mnohem schopnější.
Jméno řidiče neznám,ale číslo na něj je 607508474
Domluvit řidiči,aby doručoval na udanou adresu v objednávce,bez výmluv.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.