Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#45694Zrušení smlouvy přes žádost o pomoc po chybné instalaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2020, před 4 lety

Jiří Buřt

Znění stížnosti

Nezájem o opravu a proto ruším smlouvu a spolu s ní veškeré služby.Zaslaný dopis = Doporučeně = máte jistě k nahlédnutí!

Po instalaci starší vlastní TV, společností O2 instalován - Set - top boxu, Internet,telefon . Zařízení je nefunkční. Požadavek po dlouhých spojeních telefonem , který jedině fungoval když došlo k závadě jsem se pokoušel o pomoc. Po delší době jsem se dostal do spojení s technikem, který se mně snažil telefonem vysvětlit jak na opravu. Sdělil jsem mu,že nejsem odborník. Odpověděl že mně může poslat technika ale stojí 1900,- Kč. Což jsem odmítl. Jsem penzista a nemám na rozhazování. Od té doby jsem si musel na vlastní náklady znovu nechat zapojit internet zdejší firmou a koupit vlastní Set-top box a jeho instalaci. Proto jsem se rozhodl s O2 zrušit všechny slíbené služby spolu a žádám o odvoz veškerých Vašich přístrojů které byly použity při instalaci. Od tohoto času Vaše firma zřejmně nemá čas na odpověď ani na zaslaný doporučený dopis o výpovědi.


Produkt

Internet O2


Požadované řešení

Zrušit celou instalaci spolu s odvozem Vašeho zařízení - přístrojů. Účtovanou fakturu za období od instalace jsem uhradil i když nevím za co !
Na stornu smlouvy trvám a žádám okamžitý odvoz Vašeho zařízení. Doufám že se dočkám Vaší odpovědi na mou žádost o zrušení vztahu mezi Vaší společností O2 a mojí osobou ! Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 11:59, před 4 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem. Pokud spotřebitel nemůže službu užívat z důvodu na straně společnosti a společnost neprovedla nápravu ani poté, co ji k tomu spotřebitel vyzval, mohlo by se jednat o podstatné porušení smlouvy ze strany společnosti. V takovém případě by měl spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.11.2020 17:05, před 4 lety

Dobrý den,

velice mě mrzí, že jste se rozhodl služby vypovědět a měl důvod k vyjádření nespokojenosti. Ráda bych uvedla, že podání podnětu přes tento portál, není oficiální podaná reklamace ani výpověď služby u naší společnosti.
Abychom se mohli na vše podívat, prosím, zašlete nám přímo na email info@o2guru.cz i telefonní číslo služby nebo objednávky na zřízení služby, vaše datum narození pro ověření a také kdy jste doporučený dopis zasílal včetně čísla podacího lístku. V emailu prosím uveďte i odkaz na tento podnět.

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.12.2020 11:39, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jak fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2021 12:21, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.