Společnost


BestGifts.cz, PeepToe.cz, Dreamin.cz

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4570Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 20 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2014, před 10 lety

Lenka Dvořáková

Znění stížnosti

Z tohoto e-shopu bylo objednáno zboží na dobírku.Mikina černá-Boy London za
1.890kč,černý kulich zn.Boy London 599,- Po rozbalení zásilky bylo na první
pohled vidět,že se jedná o padělek.Křivě ušitý lem kolem krku,krátké rukávy,
žádný štítek ani informace o tom,jak s výrobkem zacházet prát atd.Zboží bylo vráceno ve lhůtě 14 dnů jak je uvedeno na faktuře bez udání důvodu.dle sledování zásilek na portálu české pošty si adresát zásilku zpět převzal.Několikrát telefonicky kontaktován,zasílány emaily.Později už byl telefon hluchý.


Produkt

kod 009 Boy London mikina černá velikost L, kod 013 černýbeanie kulich Boy London classic dle faktury


Požadované řešení

žádáme o vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2014 10:10, před 10 lety

V tomto případě se nejedná o reklamaci, ale o odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku. Využije-li spotřebitel práva na odstoupení, prodávající je povinen vrátit spotřebiteli všechny zaplacené finanční prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení.
Nevrátí-li prodávající peníze v dané lhůtě, ocitá se v prodlení a spotřebitel může kromě kupní ceny požadovat i zákonné úroky z prodlení. V takovém případě by bylo nutné vymáhat nárok soudní cestou. Před podáním žaloby je nutné prodávajícímu zaslat tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, ve které mu spotřebitelka určí dodatečnou lhůtu ke splnění povinnosti (min. 7 dní) s upozorněním, že v případě jejího marného uplynutí bude u příslušného soudu podán návrh na vydání platebního rozkazu. Korespondenci doporučujeme vést písemně (doporučeně, nejlépe i s dodejkou).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2015 16:03, před 10 lety

Subjekt Sabri Elogeli nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.