Společnost


MSM Plus s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45701Reklamace zážitku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 7 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2020, před 4 lety

Martin Weidisch

Znění stížnosti

U společnosti jsem si objednat 2x adrenalinový zážitek, který jsem i obratem kartou uhradil. Následně jsem dostal do emailu vouchery a domluvil si s poskytovatelem zážitku Jiřím Stolínem (www.bungyjump.cz) termín. Po dostavení se na místo konání zážitku v řádném termínu, jsem byl informován poskytovatelem zážitku, že mi nemůže zážitek poskytnout, jelikož se společností MSMPlus s.r.o. před pár dny ukončil, z důvodu jejich neplnění závazků vůči němu, spolupráci. Obrátil jsem se proto na společnost MSM Plus s.r.o. s reklamací. Poslal jsem jim vyplněný reklamační protokol a dostal od nich automatickou odpověď se sdělením, že se budou reklamaci věnovat a do 30-ti dnů ji vyřídí. Tato lhůta však již uběhla 14.10.2020 ale nic se nestalo. Na další emaily z mé strany přijde pouze automatická odpověď. Společnost nekomunikuje ani neposílá peníze zpět. Na jejich webu však služby nabízí dále. Děkuji za pomoc.


Produkt

adrenalinový zážitek


Požadované řešení

Vrácení plné částky za neuskutečněné zážitky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2020 13:56, před 4 lety

Portál může vystupovat buď jako pouhý zprostředkovatel uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a obchodníkem, nebo se jako vystavitel poukázky i zaručovat za to, že voucher bude možné uplatnit. Proto je důležité věnovat pozornost obchodním podmínkám, kde se můžete dočíst více o tom, do jaké pozice se daný portál staví.

Jestliže portál vystupuje výhradně jako zprostředkovatel, tak od chvíle, kdy spotřebitel voucher obdrží, může trvat na poskytnutí přislíbené služby, protože uzavřenou smlouvou je vázán přímo samotný obchodník poskytující službu.

Jestliže slevový portál vystavuje poukázky, tak smlouva mezi spotřebitelem a obchodníkem nabízejícím konkrétní služby pak vzniká až ve chvíli, kdy spotřebitel voucher uplatní a obchodník jej přijme. Do té doby neexistuje mezi spotřebitelem a obchodníkem přímý právní vztah, a vrácení marně vynaložených peněz tak může spotřebitel požadovat pouze po slevovém portálu.

Pokud bod "X. Reklamace" obchodních podmínek stanoví, že "stips.cz je povinen klientovi zajistit poskytnutí služeb specifikovaných v dárkovém balíčku v souladu s uzavřenou smlouvou, těmito VOP a obecně závaznými právními předpisy", tak se domníváme, že slevový portál vystupuje jako vystavitel poukázky.

V takovém případě je možné neposkytnutou službu reklamovat. Prodávající má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se prodávající se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud prodávající nevyřídí reklamaci ve stanovené době (30 dnů nebo individuálně sjednaná doba), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle ustanovení § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Prodávající má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku.

Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce prodávajícího možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2021 14:55, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.