Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#45702Nedodaná zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 hodin 22 minut

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2020, před 4 lety

Veronika Kiacová

Znění stížnosti

Číslo zásilky DR4660386598U. Dne 15.10. byla moje zásilka vypravena do přepravy. Jedná se o dvoupoložkovou zásilku. Doba dodání byla předpokládaná na 1-2 dny. Bohužel do dnes (21.10.) zásilka nedorazila a tak jsem se rozhodla zavolat na info linku. Paní mi sdělila, že první část už byla uložena v depu nejbližším místě doručení, ale bohužel druhá část je od 15. stále v přepravě a doporučila mi počkat a připadne kontaktovat odesílatele a požádat o reklamaci. Raději bych však našla mou zásilku.


Produkt

Šlo o chovatelské potřeby, č. zásilky DR4660386598U


Požadované řešení

Ráda bych aby se někdo mohl pokusit vytrasovat mou zásilku a kam se zatoulala a poslat ji co nejdříve na místo určení. Č. zásilky DR4660386598U. Děkuju


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2020 17:36, před 4 lety

Jak u mezinárodních, tak i u vnitrostátních zásilek platí, že pošta odpovídá pouze za zásilky, jejichž přijetí eviduje vystavením stvrzenky, tzv. podacího lístku. Odpovědnost pošty se vztahuje na škodu vzniklou ztrátou, poškozením nebo chybějícím obsahem zásilky od okamžiku jejího podání do momentu jejího předání adresátovi či vrácení zpět odesílateli. Reklamaci dodání je nutné podat přímo České poště (doporučujeme tak učinit písemně, nebo si nechat přijetí reklamace potvrdit).

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.