Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Balík měl být doručen mezi 16-19hod. Kuryrovi jsem v 19:15 volala, zda vůbec dorazí. Dorazil ve 20:15,bez roušky, v dodávce nakouřeno-objednané lůžkoviny načichlé. Naprosto nedoporučuji!!!
Je to nemilé, ale ano, chci si prostě jenom postěžovat na dodavatele, žádné řešení neočekávám, jen zmiňuji, že i zákazníci si zaslouží profesionální a zdvořilý přístup.
|
Tweet |
Povinnost nosit roušku, případně jiný ochranný prostředek zakotvila Vláda ČR v nouzovém opatření, které se vztahuje i na řidiče přepravních společností. Řidič je povinen jej respektovat.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.