Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den dne 20.9.2020 jsem dala na reklamaci telefon Cubot P20 černý. Dnes jsem si volala na Alzu, kde mi bylo zeleno Zamítnuto z důvodu mechanického poškození. Nikdy mi telefon neupadl ani jsem, do něj nezasahovala. Ale telefon už byl jednou na reklamaci se zvukem, tak už někdo musel z nich zasahovat. Teď mi zcernala obrazovka. Ale protože mi končí záruční dvou roční doba 12.11.2020.Tak si myslím že rozhodly jak rozhodly. Telefon je na Miroslava Zronkova
Prosím o prozkoumání jak přišly nato, že jsem poškodila mechaniku když jsem do toho nezasahovala děkuji Papajová
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (k tomu shodně Krajský soud v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005 nebo Městský soud v Praze sp. zn. 11 Co 438/2001). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu. V tomto případě bohužel není uvedena reference, tedy číslo faktury, objednávky nebo alespoň reklamace. Bohužel tedy nemohu ověřit přesnější informace, nicméně u reklamací se vždy řídíme stanoviskem autorizovaného servisu, který reklamaci a zboží posuzuje. Pokud servis shledal mechanické poškození, nemáme důvod toto vyjádření rozporovat, a zákazníkovi bychom doporučili to samé co vy, tedy posouzení prostřednictvím soudního znalce. Pokud zákazník donese znalecký posudek, projevíme samozřejmě plnou součinnost pro dořešení této reklamace. S přáním hezkého dne, Martin Horník, Customer care specialist
Děkujeme za vyjádření. Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost nějaký referenční údaj za účelem řešení věci doplnit.
Hodnocení: