Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#45706Opakované nedodání zásilky ani výzvy k vyzvednutí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 hodin 55 minut

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2020, před 4 lety

Vladimír Lamoš

Znění stížnosti

Pošta Praha 19 (19700) - opakovaně se stává, že doručovatel nezvoní, přestože pracuji z domova a jsem doma. Bohužel ale nevhodí ani lísteček s výzvou k vyzvednutí do schránky. Např. u poslední zásilky (podací č. 0 025440326VV) se mi ve schránce včera (21.10.) objevila opakovaná výzva k vyzvednutí s informací, že zásilka je připravena od 8.10. do 23.10. - přestože celou dobu pracuji z domova a pravidelně kontroluji schránku, mám nyní pouze 2 dny na vyzvednutí zásilky.
Chápu, že se situace omylem stát může, nicméně ve Kbelích se tak děje pravidelně.
Už jsem v minulosti stížnost podával, stěžoval jsem si i na pobočce, bohužel bez úspěchu.
Žádám o nápravu.
Děkuji.


Požadované řešení

Náprava služby - aby se výše zmíněné už neopakovalo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2020 17:25, před 4 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.