Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#45711Výpověď čísla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2020, před 4 lety

Zuzana Mandíková

Znění stížnosti

Na začátku září jsem navštívila kamennou prodejnu T-mobile v Liberci kvůli prodloužení smlouvy a změně tarifu k 21.10. 2020. Tam jsem zjistila, že jelikož je číslo vedené na moji matku, nemohu ho sama spravovat a musím přijít s ní. Musím zdůraznit, že není pro nás lehké najít čas na chození po T-mobilu, ale podařilo se mi ještě ten den svoji matku přivést a číslo jsme přepsali na mě, abych ho mohla spravovat sama. Nabídka tarifů se mi nelíbila, tak jsem si vzala ještě čas na rozmyšlenou. Do kamenné prodejny jsem se dostavila asi o 14 dní později s tím, že tarif převedu na Twist. Na prodejně mi ale bylo sděleno, že číslo je na moji matku a nemohu ho spravovat bez ní. Prvně Váš zaměstnanec na prodejně něco pokazil, neudělal co tvrdil, že udělá a kvůli tomu jsem nemohla tarif včas spravovat. Tak tedy na prodejnu šla moje matka asi o 10 dní později a podala žádost o ukončení platnosti sim karty. Tam máte 30-ti denní lhůtu. Jelikož u čísla 21.10. končila smlouva, požadovala ukončení k datu konce smlouvy. Zaměstnanec na prodejně matce tvrdil, že s žádostí o ukončení čísla podá žádost i o ukončení k datu 21.10.. Dnes mi volala paní ohledně žádosti o ukončení a sdělila mi, že žádost o ukončení ke konkrétnímu datu nemá. Takže Váš zaměstnanec opět neudělal to, co na prodejně slíbil. Tudíž 30-ti denní lhůta mi poběží do 8.11. a já budu platit peníze navíc, přitom kdyby Vaši zaměstnanci dělali to, co slibují a nebyli neschopní, mohla jsem mít vše řádně vyřízené a ukončené k datu 21.10. a nebyl by žádný problém s placením navíc.


Požadované řešení

Vzhledem ke zjevné a opakované chybě Vašich zaměstnanců, požaduji navrácení veškerých peněz, které mi budou účtovány za služby po 21.10.2020 do konce platnosti karty sim.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2020 13:44, před 4 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. V případě, že by zaměstnanec svou chybou způsobil spotřebiteli škodu, je společnost povinna škodu nahradit.

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci, a to písemnou prokazatelnou formou. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Vzhledem k tomu, že se jedná o anonymní stížnost a společnost odmítla spolupráci, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.