Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Billa Pardubice, ul. Na Spravedlnosti. Skoro pravidelně otevřena pouze 1 pokladna, fronta více jak 5 lidí, až když lidi začnou nadávat, otevřou 2. (mimořádně i 3. pokladnu). Na můj dotaz proč nad pokladnami visí cedule "GARANCE - NEČEKEJTE VE FRONTĚ, pokud je před vámi ve frontě více než 5 zákazníků a nejsou otevřeny všechny pokladny, dostanete od nás slevový kupon." mi bylo řečeno že ona (pokladní), tam tu ceduli nedala a že to prý neplatí. Na moji odpověď ať to tedy nechají sundat mi bylo řečeno, že už to vedení říkala několikrát. Stejná situace nastala několikrát za posledního půl roku, prosím nevymlouvejte se na Covid-19 a lidi, protože poté co lidi začnou nadávat, tak se další pokladna otevře a ta cedule tam visí pořád.
Řešení vyplývá z mé stížnosti.
|
Tweet |
Jelikož se v případě uvedených poukázek/kompenzace nejedná o žádný zákonný nárok, může být jejich poskytování upraveno specifickými podmínkami prodávajícího. Ty by ale měly být jednoznačné a platit pro všechny zákazníky stejně. Pokud by prodejce kompenzaci nabízel, ale ve skutečnosti nevyplácel, mohl by se dopustit klamavého jednání dle zákona o ochraně spotřebitele. Posouzení situace je v daném případě na České obchodní inspekci.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.