Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#45712Fronty u pokladen

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2020, před 4 lety

Jindřich Málek

Znění stížnosti

Billa Pardubice, ul. Na Spravedlnosti. Skoro pravidelně otevřena pouze 1 pokladna, fronta více jak 5 lidí, až když lidi začnou nadávat, otevřou 2. (mimořádně i 3. pokladnu). Na můj dotaz proč nad pokladnami visí cedule "GARANCE - NEČEKEJTE VE FRONTĚ, pokud je před vámi ve frontě více než 5 zákazníků a nejsou otevřeny všechny pokladny, dostanete od nás slevový kupon." mi bylo řečeno že ona (pokladní), tam tu ceduli nedala a že to prý neplatí. Na moji odpověď ať to tedy nechají sundat mi bylo řečeno, že už to vedení říkala několikrát. Stejná situace nastala několikrát za posledního půl roku, prosím nevymlouvejte se na Covid-19 a lidi, protože poté co lidi začnou nadávat, tak se další pokladna otevře a ta cedule tam visí pořád.


Požadované řešení

Řešení vyplývá z mé stížnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2020 15:43, před 4 lety

Jelikož se v případě uvedených poukázek/kompenzace nejedná o žádný zákonný nárok, může být jejich poskytování upraveno specifickými podmínkami prodávajícího. Ty by ale měly být jednoznačné a platit pro všechny zákazníky stejně. Pokud by prodejce kompenzaci nabízel, ale ve skutečnosti nevyplácel, mohl by se dopustit klamavého jednání dle zákona o ochraně spotřebitele. Posouzení situace je v daném případě na České obchodní inspekci.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 10:53, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.