Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45715Zpoždění a špatná komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2020, před 4 lety

Klára Hořáková

Znění stížnosti

S přítelem jsme měli koupenou jízdenku na vlak který měl 45 minut zpoždění tak jsme se šli zeptat na přepážku jak to vypadá slečna řekla že nic neví a řekla ze další spoj už nemá zpoždění a vyjela nám novou jízdenku s tím že najednou ten původní spoj přijel s 25 minutovým zpožděním a slečna nám jen řekla teď si tady musíte počkat na ten pozdější spoj teď už s tím nic neudělám. Nakonec jsme šli do vlaku a se slečnama a jejich nadřízeným jsme se rozumné domluvily že můžeme jet s nimi.Ale stejně se čekalo na pozdější spoj aby vlaky jely zároveň. Vlak každou chvilku někde stál a nikdo nám nechtěl říct co se děje a dokonce jedna slečna řekla ze to není nás problém že nás to nemusí zajímat. Jsem těhotná cestovala jsem s přítelem a opravdu po několika náročných pracovních dní už jsme se těšily domu na odpočinek ale takové jednání nemůžu omluvit ani tolerovat. Chápu ze tato práce je náročná ale to nedává pracovníkům RJ právo směnou takto jednat. Trasa Brno - Bohumín 22.10.2020 Spoj 16:02 a 17:02


Produkt

22.10.2020 čas odjezdu 16:02 a 17:02 Trasa Brno - Bohumín


Požadované řešení

Kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2020 12:45, před 4 lety

Společnost RegioJet a.s. poskytuje tzv. Garanci včasného příjezdu, kdy za určitých podmínek kompenzuje zpoždění vlakové dopravy. Délka a typ zpoždění určuje kolik procent z jízdného společnost vrátí. Výše kompenzace závisí na tom, zda je zpoždění zaviněné nebo nezaviněné. Zaviněná zpoždění jsou ta, která vznikla například z důvodu poruchy vozů. Nezaviněná zpoždění jsou pak všechna ostatní, která nevznikla ze strany autobusů nebo vlaků RegioJet – například kalamity či opravy na silnicích a železnicích. V případě kombinace zaviněného a nezaviněného zpoždění je rozhodující, které zpoždění bylo vyšší. Kompenzace nelze sčítat, maximální výše kompenzace je 100 % jízdného. Informaci o tom, jestli je zpoždění zaviněné nebo nezaviněné, sdělí stevardka ve vlaku či autobuse vždy při vyhlášení zpoždění, spolu s důvody proč zpoždění vzniklo. V případě, že je zpoždění předem ohlášeno ještě před odjezdem spoje, nárok na kompenzaci nevzniká. Cestující má možnost buď bezplatně stornovat jízdenku (do příjezdu zpožděného spoje), nebo vyčkat na zpožděný spoj bez nároku na kompenzaci.

Více informací lze zjistit na https://www.regiojet.cz/garance/index.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2020 18:07, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.