Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
27.9.2014 jsem objednala chladničku. 29.9.2014 jsem peníze poslala na účet 107-7946400277/0100. Po připsání peněz na jejich účet mi měli dodat zboží do 24h. Nereagují na e-mail,tel. mají nedostupný.
Cladnička Whirpool WBA 33992NFC IX
Vrátit peníze zpět na můj účet
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena, spotřebitel má tedy právo na dodání zboží a prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. V takovém případě je žádoucí poskytnout prodávajícímu dodatečnou lhůtu pro možnost splnění povinnosti dodat, kterou je možné stanovit i mlčky. Oznámí-li zároveň spotřebitel prodávajícímu, že mu tuto dodatečnou lhůtu již neprodlouží, platí dle § 1978 odst. 2 občanského zákoníku, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. Odstoupením vzniká spotřebiteli nárok na vrácení peněz.
Společnost NEXT EURO s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu a následně případně požádat soud o vydání platebního rozkazu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.