Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45724Trvale nasledky po roce nevyplacene nevysvetlene bez informaci kolik bodu udelili

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 hodin 2 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2020, před 4 lety

Vaclav Fibich

Znění stížnosti

Pred rokem jsem si zlomil pater po mnoha vysetreni me byl udelen invalidni duchod se stredne tezkym zranenim

Nemohu otacet krkem do vsech stran,mam zuzenej krk tedy se me spatne polika, jizvy na krku a na tele po operacich chronicke vybrace do rukou a dozivotne stale bolesti vse potvrzene od jednotlivych lekaru
Dnes me byl dorucen dopis se zalohou 132tis kterou me neposlou na ucet ikdyz jsem dodal do jejich formularu svuj osobni ucet, nebyla me zdelena procenta ohodnoceni ani vyse progrese vyplaty trvalych nasledku stim ze na to maji 3 roky
Stim ale nesouhlasime ... zalohu zadame vyplatit na prilozen ucet a zadame o zdeleni vyhotoveni posudku


Produkt

Flexi trvale nasledky cislo poj smlouvy 6000797846


Požadované řešení

Pozadujem jasne informace jak trvale nasledky byli proreseny a ohodnoceny

Jaka castka byla urcena k vyplate

Zalohy chcem obdrzet na nas ucet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2020 07:18, před 4 lety

Na žádost spotřebitele je pojišťovna povinna v písemné formě zdůvodnit výši pojistného plnění, popřípadě důvod jeho zamítnutí. Pokud spotřebitel se stanoviskem pojišťovny nesouhlasí, měl by vyslovit nesouhlas a požadovat znovu prošetření případu. Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů.

Z uvedené stížnosti není zcela zřejmé o jaký pojistný produkt se přesně jedná. K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění (samostatné úrazové pojištění) je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.adr.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Je-li předmětem sporu smlouva o životním pojištění (jejíž součástí je úrazové pojištění), je pro mimosoudní řešení sporu příslušný finanční arbitr. Finanční arbitr je oprávněný rozhodovat spory mezi spotřebitelem a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.