Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45732Nenávaznost vlaků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

36 minut 1 sekunda

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2020, před 4 lety

Lenka Růžičková

Znění stížnosti

Dobrý den. Dnes (23.10.2020) cestuji vašemi vlaky z Plzně do Milevska. Tato cesta je sama o sobě vzdy nadmiru zdlouhava, zvlaste po poslednich zmenach, kdy pri přestupu v Ražicích musim cekat 20minut na navazující spoj, který ma vetsinou jeste zpoždění. Každopádně dnes jsem vyjížděla z Plzně v 10:03h. S tím, že je ve Strakonicích výluka a do Ražic přijedu asi tak tři minuty po tom, co má odjíždět spoj z Ražic do Milevska. Ještě jsem se s průvodčí ve vlaku na Strakonice tazala, zda na mě vlak v Ražicích může počkat těch pár minut. Bylo mi řečeno, že ano, vlak však nepočkal. Takže abych to shrnula, misto roho, aby na mě přípojný vlak počkal minutu, tady teď já musím čekat dvě hodiny na další spoj. A z cesty, co trva běžně cca 2h a 20h. se rázem staly hodiny 4 a 20min. A já se Vás ptám proč? To je to takovy problém, naplánovat vlaky o pár minut jinak, aby na sebe navazovaly a nekomplikovalo to lidem život? O tom, že věčně ve vlaku, kde má, nefunguje wifi, je někde nějaká výluka nebo se vlak markantně zpožďuje, ani nemluvím. Jsem silně rozhořčena.


Produkt

Nenavaznost spojů


Požadované řešení

Naplánovat výluku a spoje tak, aby navazovaly a neprodlužovala se lidem zbytečně cesta o X hodin.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2020 13:34, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.