Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zdravím Vás. všechny.
Dne 15.10.2020 byl v Praze 1 podán balíček (zasílal doktor = léky) jako ,,R" s tím, že dne 16.10.2020 dojde.
Když jsem v pondělí 19.10.2020 kontaktoval lékaře, zda na mně nezapomněl, bylo mi řečeno, že balíček odeslal již ve čtvrtek a v úterý dne 20.10.2020 mi zaslal kopii podacího lístku. Z české pošty mi nepřišlo žádné vyrozumění, nikdo nenechal ve schránce žádnou zprávu, nikdo netelefonoval, žádnou sms zprávu jsem nedostal. Začal jsem pátrat dle čísla BA 0304463527X kde zásilka je a k mému překvapení jsem zjistil, že došel na poštu již v pátek 16.10.2020 a že adresát nezastižen !!! Tak to je už nejméně 4 případ s Českou poštou - na moji adresu Česká pošta zásadně nedoručuje již vůbec nic a nikdy = vždy musím na poštu!!!! Nač se platí poštovné a doručování???? Nezanechává ani lístky, vůbec se o příchozí poště nedozvím a jednou byla dokonce zásilka vrácena!!! V úterý jsem tedy řešil tuto záležitost doručení zásilky s pí K. Ta mi slíbila, že zásilka bude doručena v pátek 23.10.2020, ale že hodinu mi nemůže říci.
Vzhledem k výše uvedeným skutečnostem jsem dnes v pátek 23.10 ve 13.30 - 13.45 hod. zavolal opět ČP, abych se ubezpečil, že ji dnes dostanu, neboť dopoledne již skončilo... Bylo mi sděleno paní (jméno bohužel bylo nesrozumitelné), že zásilka byla předána v 10.30 hod k rozvozu a že mám čekat. Jaké však bylo překvapení, když jsem se ptal, když léky opět nedostanu, tak mi bylo sděleno, že si mám dát stížnost !!!!
Z8sadně ČP nedoporučuji, mám neustálé komplikace s ní a zásilky, přesto že jsem doma, si musím vyzvedávat na ČP, pokud někdo ,,cizí" ČP na doručení z neznalosti poměrů v Lounech použije...
Je 13.15 hod. a zatím nic. Ale čekal jsem již mnohokrát zbytečně, takže vydržím. V případě, že léky dnes nedojdou budu kontaktovat lékaře, aby si ON veřejně přes média stěžoval na ČP.
Nezlobte se, ale tohle je vrchol v dnešní době !!!
Ing. Riedl
BA 0334463527X
Dodávat v termínu zásilky ostatním klientům, kteří bohužel ČP používají.
Zřejmě si do Prahy pro léky dojedu a bude to levnější než Vaše doručení za 177 Kč !!!!
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman