Společnost


ELUSET Consulting s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45735Neposkytování objednaných služeb

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2020, před 4 lety

Helena Urbančíková

Znění stížnosti

Dne 24.7.2020 jsem si objednala program pro zlepšení životního stylu a úpravu váhy na 6 měsíců v ceně 12490,- Kč.
Po třech měsících (tzn v polovině programu) je situace taková, že:
- výživový poradce díky kterému jsem do programu šla již na pobočce není
- i když dodržuji jídelníček i opatření nezhubla jsem ani dkg
- ruční rozmasírování lymfatického systému spočívá v několikavteřinovém "pohlazení" krku
- zdravotní diagnostika (kvůli které jsem také do programu šla) mi byla odpírána z důvodu nefunkčnosti přístroje
- celá konzultace v hodnotě 2498 Kč (píšete 5 + 1 zdrama) spočívá ve zvážení na chytré váze a 40 minut lymfatické masáže - to je trochu dost - nemyslíte?
- na recepci je chaos - velmi milá recepční dělá víc než může ale naposledy jsem ležela více než 10 minut na lehátku než mi byla masáž puštěna - o ručním rozmasírování se raději nezmiňuji
- ztratila jsem důvěru v toto zařízení

z těchto důvodů odstupuji od objednávky (bez čísla) a dále nehodlám čerpat poskytnuté služby.


Požadované řešení

Žádám o ukončení poskytování objednaných služeb a ukončení úvěru.
Vzhledem k vypracovanému jídelníčku (který mi vůbec nepomohl i když dodržuji jak stravovací tak pohybový režim) nežádám vrácení dosud zaplacených prostředků


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2020 12:35, před 4 lety

Byla-li smlouva sepsána na pobočce, kam se spotřebitelka dostavila z vlastního popudu (tzn. nebyla tam odkázána např. pracovnicí, která v obchodním středisku rozdává letáky společnosti atp.), jedná se o smlouvu uzavřenou v "kamenné" provozovně prodávajícího a zásadně není možné od této smlouvy bez udání důvodu odstoupit. Je-li však možnost odstoupení bez udání důvodu sjednána v kupní smlouvě (což bude spíše výjimečná situace, která se patrně netýká řešené věci), spotřebitel je oprávněn od smlouvy odstoupit i při této formě prodeje.

Pokud ovšem spotřebitel uhradil kupní cenu služby, prodávající má povinnost službu poskytnout ve sjednané kvalitě. Pokud není služba poskytována ve sjednané kvalitě, může spotřebitelka službu reklamovat.

V rámci uplatněné reklamace spotřebitelka může požadovat dle § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, primárně poskytnutí náhradní služby ve kvalitě, která byla mezi stranami ujednána, a není-li toto možné, pak může odstoupit od smlouvy. Další možností, která se nám jeví pro tuto situaci jako nejvhodnější, je nárok na přiznání přiměřené slevy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2020 09:52, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.