Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
dobrý den,dnes 23.10.2020 kolem 14.hodiny jsem potřeboval koupit šňúru na prádlo a jeden váš zákazník chtěl koupit koaxiálni kábel na televízni anténu....dle zákona mají být prodejny domácich potřeb,elektra otevřený....ale na vstupu v prodejně mi bylo sdělené,že pokuď nemám živnostěnský list vstup na prodejnu mi nebude povolen....jen do odd.záhrada,dal jsem si zavolat vedoucího,ale ne nějakýho panáčka,který se bude chovat jako gestapák a bude mi poroučet,že si nepřeje,abych nakupoval v prodejně....ptal jsem se na základě jakého zákona tak jedná,tak mi odpověděl,ja nevím...stalo se to v Plzni v area Bory...takže považuju tohle za hrubé porušení vašeho kodexu a budu žádat omluvu a asi to předám i na patřiční soud za diskriminaci a natočené video zveřejním jak na sociálních sítich,tak médiim,jak porušujete zákon....snažil jsem se jim říst,že porušujou zákon,na co přiběhl nějaký týpek,oblíknutý,jako feťák...s průkazkou nějaké bezpečnostní služby...ten klučina se do toho nemotal,ale nevypadal jako ochranka,ale spíš jako poslední bezdomovec v Plzni,budu podávat i stížnost na vedení bezp.služby,jak můžou zaměstnat takového vandráka....opakuju se,ale mám pořízené vidoe
omluva a kompenzace,mimosoudní kompenzaci za diskrimunaci ve výši 20.000kč,jinak vše podstatné podám danému krajskému soudu jako žalobu
|
Tweet |
Dle ustanovení § 434 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že dá-li podnikatel veřejnosti najevo, ve kterém místě podniká, umožní veřejnosti vstupovat s ním v tomto místě do právního styku v určené provozní době; jinak v době obvyklé. Ustanovení zakládá zákonnou povinnost podnikatele. Pokud ji poruší, může být povinen k náhradě škody podle ustanovení § 2910 a násl. občanského zákoníku, pokud taková škoda vznikne (což nebude příliš běžné).
K uzavření provozovny pro spotřebitele, kterým je jinak běžně dostupná, by měl být dán legitimní důvod a v rámci zásady poctivého obchodního styku považujeme za slušnost takový důvod spotřebiteli na jeho vyžádání sdělit. Pokud je postup prodejce v souladu s opatřeními vlády v boji proti šíření nemoci COVID-19, považujeme takové omezení za legitimní.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.