Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobry den,
Koupil jsem si ve Vasi obchodni siti termizovany syr Krajanka pri otevreni 20.10 byl plesnivy s dobou expirace 24.10,zajimalo by mne proc je to, proc je to plesnivy pred expiraci, samozrejmne, ze jsem kontaktoval Alipex Stříbro coz je vyrobca produktu Krajanka, k veci se zatim nevyjadrili, ale predpokladam, ze se odkazu na prodejce.
Muzu dolozit fotografii produktu. Jestli by ste se dokazali k veci vyjadrit, byl by jsem vdecny, asi pozadovat odskodne ve forme nejakyho jogurtu a podobne to asi u Vas neprojde.
S pozdravem Vas zakaznik
Christian Mayer
plesnivy termizovany syr, ktwry jeste nebyl zexpirovany.
Myslim, ze by jsem mohl jako odskodne dostat aspon jogurt.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky (sýr) neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů.
Dobrý den, pane Mayere, pokud není s jakýmkoliv výrobkem naší privátní značky neco v pořádku, můžete jej vždy reklamovat v prodejně. Peníze Vám budou vráceny i bez předložení účtenky.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.