Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#45739Plesnivy termizovany syr Krajanka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2020, před 4 lety

Christián Mayer

Znění stížnosti

Dobry den,

Koupil jsem si ve Vasi obchodni siti termizovany syr Krajanka pri otevreni 20.10 byl plesnivy s dobou expirace 24.10,zajimalo by mne proc je to, proc je to plesnivy pred expiraci, samozrejmne, ze jsem kontaktoval Alipex Stříbro coz je vyrobca produktu Krajanka, k veci se zatim nevyjadrili, ale predpokladam, ze se odkazu na prodejce.
Muzu dolozit fotografii produktu. Jestli by ste se dokazali k veci vyjadrit, byl by jsem vdecny, asi pozadovat odskodne ve forme nejakyho jogurtu a podobne to asi u Vas neprojde.

S pozdravem Vas zakaznik
Christian Mayer


Produkt

plesnivy termizovany syr, ktwry jeste nebyl zexpirovany.


Požadované řešení

Myslim, ze by jsem mohl jako odskodne dostat aspon jogurt.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2020 17:49, před 4 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky (sýr) neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.12.2020 14:25, před 4 lety

Dobrý den, pane Mayere, pokud není s jakýmkoliv výrobkem naší privátní značky neco v pořádku, můžete jej vždy reklamovat v prodejně. Peníze Vám budou vráceny i bez předložení účtenky.
S pozdravem
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2021 17:27, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2021 11:45, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.