Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#4574Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
08.10.2014, před 10 lety

Jiří Holzbach

Znění stížnosti

19.5.2014 jsme zakoupili dětskou obuv se suchými zipy pro našeho 7letého syna. Boty nosil občas a po 3 měsících se utrhlo jedno očko a další 3jsou natržené. A to není nijak pečlivý v utahování a o síle ani nemluvě. Prostě aušus. V pondělí nám přišlo zamítnutí reklamace od paní H. ze Zlína s odůvodněním, že obuv je vyrobena z běžných obuvnických materiálů aže jsme ji zničili značnou silou a že se nejedná o materiálovou ani výrobní vadu, což si tedy nemyslím.


Produkt

Vycházková dětská obuv CP23-1308 32


Požadované řešení

Vrácení peněz. Původně jsem chtěl i opravit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2014 09:59, před 10 lety

Jestliže spotřebitel uplatnil reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Měl by tedy prokázat, že reklamovaná vada nebyla na zboží při převzetí. Může se jednat o vadu, která nebyla seznatelná pouhým okem a postupně se projevila.
Pokud byla reklamace zamítnuta, písemně odůvodněna a prodávající neprovede důkaz opaku, je možné nechat si vypracovat znalecký posudek. V případném sporu se tím vylepší důkazní postavení spotřebitele. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2014 09:09, před 10 lety

Spotřebitel nám sdělil, že mu byla společností nakonec nabídnuta výměna zboží, se kterou souhlasil. Stížnost tedy uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.