Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Vážení,
Již několikrát jsem žádala, aby mi byly plné zprovozněny služby, které si u Vás platím. (plná tv nabídka, internet). Do této chvíle bez řešení, 2 telefony, 4 maily...
Nově se nám starý set top box začal i sám zapínat, tudíž jej mame již nonstop vypnutý, není pro mne žádoucí, aby se mi doma cokoliv zapínalo, jak se tomu zlíbí.
Matce jsem chtěla nechat zářit služby společnosti Poda a u vás smlouvu vypovědět. Díky tomu maminka dostala nový, velice dobrý set top box. Já mám zřejmě neustále smůlu.
Technik, který si vzal peníze do ruky, žádný účet nám ani přes naléhání nedal, kabel, který dodnes nemám, ačkoliv Vám platím za službu, nemám šanci ji bez něj využívat.
Vaše ignorace je maximální vrchol. Pokud ani na tuto urgenci nebude brát zřetel, všechny naše oderna místa, včetně rodinných příslušníků, odcházíme ke konkurenci, protože mi to opravdu nepřijde normální. @
Tv
Je jasné uvedeno v textu!!!
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Šebesta, rádi se na tuto záležitost s Vámi podíváme. Prosím napište nám na socialmediacz@vodafone.com a v e-mailu uveďte číslo Vaší smlouvy (variabilní symbol, který najdete ve Vyúčtování) a adresu, na které službu používáte, nebo mají být využívány. Děkujeme.
Přeji Vám pěkný den.
Lenka Pilná
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.