Počet nahlášených stížností: | 1378 |
Z toho za letošní rok: | 20 |
Stále v řešení: | 47 |
Zaplacena doprava. Den předem upresnen čas dodání. Jel jsem tedy na místo dodání. Když jsem dorazil na místo tak mne poslali zprávu, že to přivezou následující den. Takže čas a 140km jizdy nanic. To mne Alza silne sklamala.doposud jsem byl spokojený ale tohle smaže vše. Kdyby mne alespoň večer nezpozoroval a neupresnovali čas.
Kompenzaci
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkuji za Váš příspěvek.
Zákazník bohužel neuvedl žádný referenční údaj, podle kterého bychom mohli objednávku dohledat a prověřit. Prosíme o kontaktování zákazníka a doplnění čísla objednávky nebo e-mailu, na který byla vytvořena. Následně se celé situaci budeme rádi věnovat.
S přáním pěkného dne,
Dita, péče o zákazníky
Děkujeme za vyjádření. Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost nějaký referenční údaj za účelem řešení věci doplnit.
426574592
Dobrý den, děkuji za číslo objednávky. Mrzí mne, že z naší strany docházelo k prodlení v doručení. Nicméně jsem zákazníka vždy předem o zpoždění informovali emailem i sms zprávou. V rámci dobrých obchodních vztahů budu zákazníka kontaktovat s nabídkou kompenzace za nepříjemnosti.
Přeji hezký den, Andrea, péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.