Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#45748Nepřijatelné chování doručovatele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2020, před 4 lety

Jan Jiskra

Znění stížnosti

V pátek 23.10. v 15:30 mě byl na Praze 2 doručen prostřednictvím PPL balíček. Vyzvala jsem doručovatele, aby si při předání balíčku nasadil roušku, kterou měl staženou na krku. On to odmítl s tím, že ji mít nemusí. Zopakovala jsem svou žádost, on neodpověděl a hodil mi balíček na zem.
Je mě 97 let, sotva chodím a musela jsem to nějak ze země sebrat.
Je to nejen hrubé a neuctivé chování, ale i ohrožení mého zdraví. Co by mu to udělalo, si tu roušku nasadit? Navíc si nejsem jistá, že mluvil pravdu, když říkal, že ji mít nemusí, v této situaci je to podivné. Takoví lidé dělají vaší firmě opravdu skvělou reklamu.
Příště si asi vyberu jiného dopravce. Jméno řidiče neznám, ale jeho telefon je:728 213 292.

Marie Lašková


Produkt

doručení balíčku


Požadované řešení

Řešení nebo případný postih nechávám na vás.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2020 12:07, před 4 lety

Dle vládního opatření je vycházení na veřejně přístupná místa v zastavěném území obce bez úst zakrytých rouškou pod hrozbou sankce zakázáno. Přepravní společnosti (resp. jejich zaměstnanci) nemají udělenou výjimku. Tato povinnost platí od 21. října 2020.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2020 08:52, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.