Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16.5.2014 jsme přes Internetový obchod ALFAMOBIL 1800 s.r.o. objednali Samsung GalaxyXcover 2 (S7710).V souladu s obchodními a zákonnými podmínkami jsme od smlouvy odstoupili a zboží vrátili. Společnost nevrátila zaplacené plnění. Veškerá snaha - telefon, písemná výzva zůstala bez reakce. Je třeba, aby o postupu této firmy byly případní kupci předem informováni.
Samsung GalaxyXcover 2 (S7710) Black Red distribuce EU
Požadujeme vrácení peněz
|
Tweet |
Odstupil-li spotřebitel od kupní smlouvy dle § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku, prodávající je povinen vrátit spotřebiteli všechny zaplacené finanční prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení.
Nevrátí-li prodávající peníze v dané lhůtě, ocitá se v prodlení a spotřebitel může kromě kupní ceny požadovat i zákonné úroky z prodlení. V takovém případě by bylo nutné vymáhat nárok soudní cestou. Před podáním žaloby je nutné prodávajícímu zaslat tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, ve které mu spotřebitel určí dodatečnou lhůtu ke splnění povinnosti (min. 7 dní) s upozorněním, že v případě jejího marného uplynutí bude u příslušného soudu podán návrh na vydání platebního rozkazu. Korespondenci doporučujeme vést písemně (doporučeně, nejlépe i s dodejkou).
Společnost ALFAMOBIL 1800 s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Strany mohou nadále pokračovat v řešení sporu a to soudní cestou.