Společnost


ALFAMOBIL 1800 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4575Nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 20 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.10.2014, před 10 lety

Radim Houšť

Znění stížnosti

Dne 16.5.2014 jsme přes Internetový obchod ALFAMOBIL 1800 s.r.o. objednali Samsung GalaxyXcover 2 (S7710).V souladu s obchodními a zákonnými podmínkami jsme od smlouvy odstoupili a zboží vrátili. Společnost nevrátila zaplacené plnění. Veškerá snaha - telefon, písemná výzva zůstala bez reakce. Je třeba, aby o postupu této firmy byly případní kupci předem informováni.


Produkt

Samsung GalaxyXcover 2 (S7710) Black Red distribuce EU


Požadované řešení

Požadujeme vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2014 13:57, před 10 lety

Odstupil-li spotřebitel od kupní smlouvy dle § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku, prodávající je povinen vrátit spotřebiteli všechny zaplacené finanční prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení.
Nevrátí-li prodávající peníze v dané lhůtě, ocitá se v prodlení a spotřebitel může kromě kupní ceny požadovat i zákonné úroky z prodlení. V takovém případě by bylo nutné vymáhat nárok soudní cestou. Před podáním žaloby je nutné prodávajícímu zaslat tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, ve které mu spotřebitel určí dodatečnou lhůtu ke splnění povinnosti (min. 7 dní) s upozorněním, že v případě jejího marného uplynutí bude u příslušného soudu podán návrh na vydání platebního rozkazu. Korespondenci doporučujeme vést písemně (doporučeně, nejlépe i s dodejkou).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2015 16:15, před 10 lety

Společnost ALFAMOBIL 1800 s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Strany mohou nadále pokračovat v řešení sporu a to soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.