Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1. Kuřice došly malé, to už se mi nezdálo, že mají tolik týdnů a za 5 týdnů měly snášet dle firmy.
2. Byly objednány s tím, že dorazí v určitý termín, čekala jsem po termínu, dorazily 29.5.2020
3 Dnes je 24.10 a nesou nám teprve 3 slepičky. Jak je to možné?
Za 1 kuřici jsme zaplatily 229 Kč a objednali jsme si jich 10.
4. Tuto firmu považuji za zlodějskou a nikdy více si zde neobjednám.
5. Dovolat se do firmy je děs, když se dovoláte, tak na druhé straně nepříjemný hlas.
Je to Vaše ostuda!!!
Objednávka č. 112003438
Opltová Dana
Čekala jsem na to, až budou slepičky snášet, za tyto peníze by kuřice měly být zlaté. Pokud máte nějaké svědomí, měli byste vrátit část peněz odpovídající ceně kuřic, které jste mi zaslali. Na kuřice se můžete i přijet podívat, některé ještě nemají hřebínky. To jsem fakt nečekala.
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne na zakoupené věci v době 24 měsíců od převzetí. Prodávající má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se prodávající se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Reklamovat zboží lze i prostředky umožňujícími dálkovou komunikaci. Lze tedy společnosti oznámit uplatnění nároků z vadného plnění např. skrze kontaktní e-mail. V tomto oznámení je vhodné popsat vady výrobku a navrhnout požadované řešení, lze přiložit i ilustrační video či fotografie vady. Prodávající pak na základě popisu může reklamaci (rovnou) vyhovět, anebo si od spotřebitele zboží vyžádat k posouzení vady. Lhůta v těchto případech běží ode dne uplatnění reklamace prostředkem umožňujícím dálkovou komunikaci; při případné přepravě zboží se lhůta staví po dobu této přepravy. Pro úplnost dodáváme, že na zvíře se použijí ustanovení o věcech v rozsahu, v jakém to neodporuje jejich povaze.
Pokud prodávající nevyřídí reklamaci ve stanovené době (30 dnů nebo individuálně sjednaná doba), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle ustanovení § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Prodávající má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu věci. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce prodávajícího možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.