Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
ve 2 týdnech, 2x nedoručen balík.
V 1.případě odesílatel zásilku dohledal a upozornil mne, že se již balík nějakou dobu nachází na poště Podjavorinské 415. Tak jsem si po zkontrolování jmenovek (vše v pořádku) pro balík musel dojít osobně.
To samé se opakovalo za tyden znovu!!!
Při druhé návštěvě pošty jsem se paní o celé situaci zmínil s tím, že jsem si nedělal iluze, že by byl balík předán do ruky, i když jsme byli celé dny doma, ale aby se už ani nedával lístek do schránky a informoval o zásilce tak to už je vrchol!! Adresa: Ke škole 1397, Chodov. Nerad bych se po opětovnych selháních vašich roznašečů vystavil řadě komplikací v podobě nepřebranych zásilek ( platby, penále!!).
Po druhé procházce z pošty jsem si otevřel recenzi pobočky 415 a nevěřil svym očím. Už od roku 2017 podobné ne-li stejné příspěvky. Proto jsem nepřidal dalši recenzi a rovnou napsal stížnost!!
Věřím, že vše proberete a budete mne o celé věci informovat. Velice nerad bych totiž jel osobně probrat celou věc na Olšanskou.
S pozdravem
Holek
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman