Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Baterie byla dodána s krátkým napájecim kabelem.
Sprchovat baterie s přímým ohřevem (napájeci kabel nemá udavanych 1.5m pouze 90 cm.
Výměna zboží.
|
Tweet |
Nemá-li zboží vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto konkrétním případě žádat dodání nového zboží. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku (např. poštovné vynaložené k odeslání reklamovaného zboží prodejci).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.