Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den , objednala jsem a zaplatila zásilku ve výši 802,-kč u HM.tvoření když zásilka nešla tak jsem začala telefonovat a psát majiteli obchodu ,ale bohužel žádný kontakt nebyl uskutečněn ,tak jsem se rozhodla odstoupit od smlouvy a to jsem majiteli napsala ,obratem mi zdělil ,že stornoval mojí objednávku a peníze zaplacené předem mi zasílá zpět na účet to bylo 22.10.2020 a do dnešního dne peníze na účtě nejsou. Tudíž nemám ani zboží ani peníze nevím jak dále postupovat majitel obchodu nekomunikuje .Děkuji za pomoc Vávrová.
Prosím o vrácení peněz za zboží ,které jsem zaplatila a nedostala.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než mu je zboží doručeno) při uzavření kupní smlouvy na dálku, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.