Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
S firmou se není možné nijak spojit. Telefon nedostupný, email neexistuje. Trvale mi denně chodí zprávy z automatu o nezaplacení a zastavení služeb, které jsem musel přesměrovat do spamu. Již několik let služby nevyužívám a není možné tento fakt sdělit provozovateli. Webové stránky jsou nezabezpečené a někdy nedostupné. Tyto služby považuji za katastrofální a rozhodně je nikomu nemohu doporučit
Vámi poskytnutá linka 272048013, 272048606
Zrušení služeb, zastavit zasílání zpráv "noanswer..." na email visek.old@gmail.com a oznámení řešení na stejnou adresu.
|
Tweet |
Podrobnosti elektronického kontaktu lze za účelem šíření obchodních sdělení elektronickými prostředky využít pouze ve vztahu k uživatelům, kteří k tomu dali předchozí souhlas. Zaslání elektronické pošty za účelem šíření obchodního sdělení je dle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), zakázáno, pokud tato není zřetelně a jasně označena jako obchodní sdělení, skrývá nebo utajuje totožnost odesílatele, jehož jménem se komunikace uskutečňuje, nebo je zaslána bez platné adresy, na kterou by mohl adresát přímo a účinně zaslat informaci o tom, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace odesílatelem nadále zasílány. Orgánem příslušným k výkonu dozoru nad dodržováním tohoto zákona je pro šíření takových obchodních sdělení Úřad pro ochranu osobních údajů. K tomuto orgánu je možné podat podnět.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci či nezvedá telefony, je vhodné zaslat reklamaci ve formě dopisu, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii reklamace), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Jasanová 187, 277 14 Dřísy). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník - domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.