Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#45762Opakované doručování cizích zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

49 minut 33 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2020, před 4 lety

Anděla Kvapilová

Znění stížnosti

Dobrý den,

již od března řeším opakované doručování cizích zásilek do naší domovní poštovní schránky. Mluvila jsem s přímo s doručovatelkou, několikrát jsem byla i na spádové poště, dokonce jsem podala stížnost přes e-podatelna@cpost.cz. Odpověď jsem dostala takovou, že všechny doručovatelky byly poučeny. Ale problém dále trval. Tak jsem psala znovu na e-podatelna@cpost.cz, ale tentokrát jsem se dozvěděla, že chyba nastat nemohla. A dnes opět cizí dopis ve schránce. Vážně už nevím, co mám dělat. Nechci pořád běhat na poštu s cizími dopisy. A na to, abych je házela do koše nemám žaludek.
Po mnoha měsících zdvořilého přístupu mám pocit, že pár sprostých slov by někomu prospělo.
Děkuji za vyřízení,
Anděla Kvapilová,


Požadované řešení

Požaduji, abych dostávala jen dopisy, které mi patří.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2020 11:45, před 4 lety

Zákazník má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.