Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Odstoupení od smlouvy a žádost o ukončení zasílání nevyžádaného zboží
na základě Vaší telefonické nabídky dárku jsem obdržela balíček v ceně poštovného 199Kč . Dárek (holící strojek - škrabka) mi byl doručen a poštovné jsem neuhradila. Zboží i s písemým odstoupením smlouvy jsem ve stanovené 14 denní lhůtě doporučeně poslala zpět na Vaši podací adresu.
Dne 30.9.2020 byl na moji adresu doručen další balíček s holicími strojky značky Mystique 8 blade refill se složenkou na zaplacení částky 499 Kč. Vzhledem k tomu, že jsem si toto zboží neobjednala, odmítám za něj rovněž platit. Zároveň vás žádám, abyste ukončili předplatné 825167 a již mne nadále neobtěžovali zasíláním neobjednaného zboží a zasíláním složenek a dopisů požadujících jeho zaplacení. Dále si dovoluji vám připomenout, že zasílání zboží bez jeho předchozí objednávky spojené s požadavkem platby za toto zboží je zakázanou agresivní obchodní praktikou ve smyslu § 5a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, a nezdržíte-li se tohoto jednání v budoucnu, budu nucena upozornit Českou obchodní inspekci jako dozorový orgán.
Holicí strojek jako dárek a další zásilka - břity Mystique 8 blade refill
Zamezit posílání nevyžádáného zboží a zrušení telefonické smlouvy
|
Tweet |
Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí prvního objednaného zboží.
Když balíček přijde, je třeba jej převzít, rozbalit, vyndat z něj faktury a zboží samotné nerozbalené zaslat zpátky společně s odstoupením od kupní smlouvy. Pokud první balíček se zbožím přijde, doporučujeme vloženou fakturu nehradit, je to zbytečné, protože by částku za poštovné musel podnikatel v důsledku odstoupení stejně vracet. Ve faktuře u prvního balíčku požaduje podnikatel právě jen poštovné. Spotřebitel pouze zasílá obdržené zboží na zmíněnou adresu společnosti a zaplatí náklady spojené s vrácením zboží, tj. poštovné od spotřebitele k podnikateli, a přiloží kopii odstoupení.
Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat. Odstoupení doporučujeme zaslat písemně (doporučeně a s dodejkou) na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to bez zbytečného odkladu. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.
Doporučujeme taktéž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitelka společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.