Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
23/10 jsem si objednal iPhone 12 Pro 128 GB (černé a modré barvy). Zboží dl e e-shopu bylo skladem a to i po vytvoření mé objednávky! Když dnes píšu na stav objednávky tak mi je sděleno, že zboží není skladem! Za mě klamavá informace na e-shopu s tím, aby Vodafone dostal co nejvíce objednávek a poté ani neinformuje zákazníky s pravou dostupností.
iPhone 12 Pro 128GB
Doručení zboží do 30/10!
|
Tweet |
Informace je v souladu s § 4 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, klamavá, pokud je způsobilá podstatně narušit ekonomické chování spotřebitele, kterému je určena, nebo který je jejímu působení vystaven, ve vztahu k výrobku nebo službě.
Pro dodání zboží je klíčové, jaký termín byl pro dodání mezi stranami ujednán. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.
Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní ho spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Domanský, rádi se na tuto záležitost s Vámi podíváme. Prosím napište nám prostřednictvím https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/, pokud máte aktivní služby Vodafone. Případně poštou na adresu: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, pokud naše služby ještě nevyužíváte.
Přeji Vám pěkný den.
Lenka Pilná
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.