Počet nahlášených stížností: | 554 |
Z toho za letošní rok: | 42 |
Stále v řešení: | 9 |
Neoprávněně na účtován poplatek a jeho vymáhání advokátní kanceláří
Zaregistroval jsem se na seznamce kontrola posty.cz a zaplatil si na měsíc takzvané VIP členství. Zjistil jsem, po dalším čase, že veškeré profily na které jsem odepisoval asi 2500 odpovědi jsou falešné. Jediné odpovědi které jsem dostával tak vedli na další placené stránky často i přímo pornografické a nebo na placené služby podobného druhu.
Vyvrcholilo to tím, že jsi se mnou začla psát jistá karolíne z Austrálie, která na mne asi po 14 dnech použila klasický známý trik, že se nachází v těžké životní situaci a potřebuje poslat na mou adresu 30 000 000 $ s tím že za pomoc dostanu 10% provize. Jednalo se samozřejmě o podvod který spočíval v tom, že aby uvedená zásilka mohla odejít bylo potřeba zaslat asi stopadesát tisíc na pojištění a za doručení zásilky.
Protože nedošlo k jedinému seznámení tak jsem svoje VIP členství zrušil přesto mi ještě 3 měsíce chodí upomínky o jeho zaplacení včetně pokuty za opožděné platby jedná se o platbu 499 Kč za každý měsíc, přestože jsem svoje tak zvané VIP členství zrušil, tak bez mého svolení my nadále po byl poplatek za další měsíce stále strháván. Byl jsem kvůli tomu nucen zrušit svojí kreditní kartu a pak mi začli chodit výhružný maily a nakonec dopis od advokátní kanceláře na výše uvedené adrese s výhružkou, že celá věc půjde k soudu a bude mě stát nemalé náklady
Velice mě pobavil novátorský přístup advokátní kanceláře, kdy mi advokát z mnichova radí : strkání hlavy do písku vám nikterak nepomůže.
Jsem přesvědčen, že podvodné vymáhání peněz , o které se na základě adresy v této seznamce pokusila osoba z Austrálie a které je jednoznačně trestním činem, je organizováno stejnými lidmi jako tato seznamka a nedivil bych se kdyby v tom měla prsty i ona advokátní
Protože se mi podařilo zjistit, že zastupují další stejně podvodné seznamky například Datyard AG a výše uvedená firma Paidwngs provozuje těchto seznamek mnohem víc a to na celém světě, jen nás je to ještě například zraláláska cz, nová láska cz, pouze sex, whatsex.cz a další. Už by to měl někdo těmto podvodníkům kteří se navíc schovávají za adresu ve Švýcarsku a tím jsou mimo EU, už konečně zatrhnout.
S pozdravem J. Musil
Vrátit zaslané peníze
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Ze zkušeností ostatních spotřebitelů nám není známo, že by se společnost někdy údajného dluhu domáhala soudní cestou.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.