Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den dne 26.10. 2020 mi měla být doručena zásilka. Byla jsem po noční a šla jsem si lehnout zpráva o doručení mi přišla v 8.41 hod. že zásilka bude doručena od 9.19 - 11.19 hod.Probudila jsem se po dvanácté hodině a volala na číslo doručovatele. I přesto že se pohyboval v místě mého bydliště nebyl ochotný mi zásilku doručit.Jeho chování mě zarazilo protože mi bylo řečeno že má toho moc a nebude se vracet chce být do 15 hod. doma mě nijak neuspokojilo spíš rozhořčilo.Pracuji ve zdravotnictví a nemůžu si dovolit říct mám padla chci být doma v 18 hod. Platím si 200 kč. za dovoz domů a velice mě mrzí že takoví zaměstnanci vám kazí dobré jméno. Ono se to totiž nestalo poprvé .Žádám o dořešení protože nemám čas běhat po Ostravě a shánět svůj balík Děkuji
Chci znovu doručit
|
Tweet |
Pokud nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.