Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45772Nedodání zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2020, před 4 lety

Anna Barvínková

Znění stížnosti

Dobrý den dne 26.10. 2020 mi měla být doručena zásilka. Byla jsem po noční a šla jsem si lehnout zpráva o doručení mi přišla v 8.41 hod. že zásilka bude doručena od 9.19 - 11.19 hod.Probudila jsem se po dvanácté hodině a volala na číslo doručovatele. I přesto že se pohyboval v místě mého bydliště nebyl ochotný mi zásilku doručit.Jeho chování mě zarazilo protože mi bylo řečeno že má toho moc a nebude se vracet chce být do 15 hod. doma mě nijak neuspokojilo spíš rozhořčilo.Pracuji ve zdravotnictví a nemůžu si dovolit říct mám padla chci být doma v 18 hod. Platím si 200 kč. za dovoz domů a velice mě mrzí že takoví zaměstnanci vám kazí dobré jméno. Ono se to totiž nestalo poprvé .Žádám o dořešení protože nemám čas běhat po Ostravě a shánět svůj balík Děkuji


Požadované řešení

Chci znovu doručit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2020 17:31, před 4 lety

Pokud nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2020 08:16, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.