Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobry den,
Dne 24.10. Jsem zakoupil ve spol Alza mobilni telefon iphone 12 pro a zaroven ochranne sklo na displej https://m.alza.cz/mofi-9h-diamond-tempered-glass-iphone-11-d5760075.htm.
Toto sklicko Alza uvadi jako vhodne pro tento model telefonu.
Pri instalaci jsem vsak zjistil, ze je sklicko nepatrne vetsi. Kdyz umistim horni vyrez na sklicku na reproduktor, sklicko nepatrne (cca 0,5 - 1 mm) presahuje spodni cast displeje. Pokud pak nasadim originalni ochranny kryt zadni casti telefonu, tak sklicko diky presahu nadzvedava a tim vytvari bublinu pod sklickem a neni tedy pouzitelne.
Kontaktoval jsem prodejce telefonicky, ten me instruoval, at produkt nafotim a poslu na mail obchod@alza.cz. Tak jsem ucinil a dosla mi zprava, ze reklamaci po instalaci neni mozne uznat.
Domnivam se, ze jsem nepochybil - zakoupil jsem prislusenstvi, ktere prodajce vyslovne uvadi jako vhodne pro tento model telefonu, ale ocividne pouzitelne na tento model neni.
Jak mohu nyni postupovat?
Dekuji
Vrbovsky
Ochranne sklicko na iphone 12 pro https://m.alza.cz/mofi-9h-diamond-tempered-glass-iphone-11-d5760075.htm
Vraceni penez a uprava nazvu na e-shopu alza.cz, aby nebyli klamani dalsi zakaznici.
|
Tweet |
Byla-li prodávajícím poskytnuta nesprávná informace o vlastnostech zboží, může spotřebitel takové zboží reklamovat.
Nebude-li prodávající na výzvy spotřebitele reagovat, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Dobrý den, pane Vrbovský,
bohužel zde není uvedeno číslo objednávky, a proto nemohu prověřit konkrétní případ. Pokud Vám byl zaslán špatný produkt, samozřejmě by Vám reklamace měla být uznána. Otázkou je, jestli se jednalo o produkt, který s telefonem není kompatibilní a nebo špatnou instalaci skla. Případ ovšem znovu ráda prošetřím. Prosím, obraťte se na nás přes kontaktní formulář https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315 i s číslem objednávky a následně Vás budu informovat o dalším postupu. Ve zprávě se prosím odkažte na tuto mou zprávu. Věřím, že se nám nakonec vše podaří uvést na pravou míru a vyřídit k Vaší spokojenosti.
Děkuji za případnou spolupráci a přeji Vám krásný zbytek dne, Veronika, péče o zákazníky
Dobrý den,
zaslal jsem fotodokumentaci přes Vámi zmiňovaný formulář a navíc vyjádření o tom, že ochranné sklo je nainstalováno správně. V krátkosti:
1. výřez pro reproduktor je na nejvyšším možném místě, aby sklo reproduktor nepřesahovalo a stejně spodní část skla přesahuje okraj dotykové plochy
2. pravý horní roh skla je rovněž v nejvyšším možném bodě, aby sklo dotykovou plochu nepřesahovalo
Dobrý den,
situace byla řešena vrácením finančních prostředků zákazníkovi. Na webových stránkách bude provedena úprava popisu produktu. Věřím, že takto bude již vše v pořádku.
S přáním pěkného dne,
Dita, péče o zákazníky
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o potvrzení informace a případné uzavření případu.
Hodnocení: