Společnost


CAT FASHION s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4578Reklamace hodinek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 28 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.10.2014, před 10 lety

Kamila Urbaníková

Znění stížnosti

Po zakoupení hodinek se po pár měsících uvolnila ručička. Po první zamítnuté reklamaci opětovná reklamace. Po opravě hodinek se po pár dní opět objevila stejná závada.


Produkt

Dámské hodinky


Požadované řešení

Při sepsání třetí reklamace jsme požadovali vrácení peněz. Doposud(ač bylo přislíbené prodávajícími)se pán vedoucí neozval a my si už nevíme rady a tak zároveň žádáme i o radu. Posílali jsme to i do České televize-Černých ovcí. S ohledem na množství námětů,které v současné době zpracovávají nemůžou náš problém využít jakožto námět na reportáž. Doporučili se nám obrátit na spotřebitelskou poradnu časopisu dTest. Za kladné vyřízení předem děkujeme.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2014 18:11, před 10 lety

Spotřebitelka může uplatnit nárok na odstoupení v případě, že uplatňuje reklamaci třetí stejné vady, která se vyskytla po opravě. Podmínkou je uznání všech reklamací a skutečnost, že spotřebitelka nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě. Uzná-li prodávající reklamaci, dochází k odstoupení od smlouvy a prodávající je povinen vrátit spotřebitelce kupní cenu. V tomto případě ale není dle nám dostupných informací splněn požadovaný počet uzananých reklamací.
Zákon o ochraně spotřebitele stanoví povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. O vyřízení reklamace musí prodávající spotřebitele též informovat. Pokud není reklamace v uvedené lhůtě vyřízena, spotřebitel může požadovat výměnu věci nebo může od smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2015 16:23, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.