Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po zakoupení hodinek se po pár měsících uvolnila ručička. Po první zamítnuté reklamaci opětovná reklamace. Po opravě hodinek se po pár dní opět objevila stejná závada.
Dámské hodinky
Při sepsání třetí reklamace jsme požadovali vrácení peněz. Doposud(ač bylo přislíbené prodávajícími)se pán vedoucí neozval a my si už nevíme rady a tak zároveň žádáme i o radu. Posílali jsme to i do České televize-Černých ovcí. S ohledem na množství námětů,které v současné době zpracovávají nemůžou náš problém využít jakožto námět na reportáž. Doporučili se nám obrátit na spotřebitelskou poradnu časopisu dTest. Za kladné vyřízení předem děkujeme.
|
Tweet |
Spotřebitelka může uplatnit nárok na odstoupení v případě, že uplatňuje reklamaci třetí stejné vady, která se vyskytla po opravě. Podmínkou je uznání všech reklamací a skutečnost, že spotřebitelka nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě. Uzná-li prodávající reklamaci, dochází k odstoupení od smlouvy a prodávající je povinen vrátit spotřebitelce kupní cenu. V tomto případě ale není dle nám dostupných informací splněn požadovaný počet uzananých reklamací.
Zákon o ochraně spotřebitele stanoví povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. O vyřízení reklamace musí prodávající spotřebitele též informovat. Pokud není reklamace v uvedené lhůtě vyřízena, spotřebitel může požadovat výměnu věci nebo může od smlouvy odstoupit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.