Společnost


KOZÁK SERVIS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45780Nespolupráce se zrušením objednaného ubytování vzhledem k Nařízení vlády ČR č. 1079

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2020, před 4 lety

Ivana Šafferová

Znění stížnosti

Dobrý den, celé dnešní odpoledne komunikuji se službou Booking.com, přes kterou jsem si objednala pobyt v ubytovacím zařízení "Zámecké schody" v Českém Krumlově - zároveň komunikuji paralelně s panem provozovatelemm /Radek Kozák/, ale přestože dostal vzkaz od služby Booking.com, nechce vzhledem k výše uvedenému nařízení č. 1079 /které je v platnosti/ ubytování zrušit a stále mne i přesto odkazuje na službu Booking.com /která už s ním komunikovala/. I v recenzích na jeho firmu je zmínka, že nezaviněné zrušení, nebo-li spíše porušení vládního nařízení, nerespektuje. Jsem ochotná na něj pro toto podat i trestní nařízení nebo oznámení na místně příslušný Finanční úřad, jen nevím, co z toho má větší váhu. Děkuji. Ivana Šafferová


Produkt

ubytovací služby


Požadované řešení

smírné řešení /nemožnost odebrat službu, neplatnost výběru storno poplatku/


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2020 11:28, před 4 lety

Dle ustanovení § 2006 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že stane-li se dluh po vzniku závazku nesplnitelným, zaniká závazek pro nemožnost plnění. Zanikne-li závazek pro tzv. následnou nemožnost plnění, vydávají si strany to, čím původně plnily. Následná nemožnost splnění dluhu spočívajícího v poskytnutí ubytovacích služeb nastává např. v situaci, kdy jsou hotely uzavřeny v důsledku mimořádných vládních opatření.

Jelikož v souladu s usnesením Vlády ČR č. 1079, o přijetí krizového opatření, nebylo ubytování v hotelích možné ode dne 22. října 2020 od 06:00 hod., jedná se v případě ubytování s datem počátku po 22. říjnu 2020 včetně o tzv. následnou nemožnost plnění.

V takovém případě je provozovatel hotelu povinen vydat spotřebiteli všechny doposud uhrazené platby, a to ve formě peněžních prostředků. Odlišná nebo protichůdná ujednání smlouvy nebo obchodních podmínek se nepoužijí.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2020 10:24, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.