Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#45783Reklamace přímočaré aku pily

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2020, před 4 lety

Miroslav Zeť

Znění stížnosti

Reklamoval jsem aku přímočarou pilu, byla nefunční baterie.Bylo mi oznámeno,že výrobek je neopravitelný a že mi vrátí peníze.To je pro mě nevýhodné a chtěl jsem výrobek zpět funkční.Už to řeším více jak měsíc a stále trvají na vrácení peněz.Výrobek je stále v nabídce, tak proč mi jej nevymění? Stačí vyměnit vadnou baterii,kterou mají též samostatně v nabídce.Já výrobek koupil v akci za výhodnou cenu, tak proto se asi brání,chtějí mi vrátit akční cenu a já abych si koupil nový za vyšší cenu.Je to nepřístojné jednání.


Produkt

Aku přímočará pila Parkside, 291971


Požadované řešení

Chci zpět pilu funkční, jelikož je opravitelná výměnou vadného akumulátoru.Mám i jiné aku výrobky stejné značky a tak jsem si ověřil,že výrobek funguje s jiným akumulátorem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2020 09:32, před 4 lety

Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel možnost žádat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu (sleva se samozřejmě počítá z ceny, za kterou byla věc pořízena).

Z výše uvedeného vyplývá, odstoupení od smlouvy připadá v úvahu až ve chvíli, kdy není možné zboží opravit, nebo vyměnit za nový kus. Pokud je zboží možné vyměnit za nový kus (nezávisle na aktuální ceně), má spotřebitel nárok na výměnu zboží.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.12.2020 14:23, před 4 lety

Dobrý den, pane Zeti,
mrzí nás, že jste musel pilu reklamovat, avšak nejsme oprávněni řešení reklamačního oddělení jakkoliv komentovat nebo měnit.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.12.2020 19:48, před 4 lety


Miroslav Zeť

Dobrý den,
mezi tím,než se vyjádřil Lidl v této sekci, tak byla věc vyřešena smírem.Lidl mi poslal nový výrobek a jako omluvu ješte dárkovou kartu.
Děkuji za přispění D Testu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.