Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 8.9.2020 jsem si u Vás objednala zboží, které mělo být dodané do 16.10.2020. Číslo objednávky je 9920247277. Dne 5.10.2020 mi přišel tento mail
VAŠE OBJEDNÁVKA 9920247277
Krásný den,
na Vaší objednávce číslo 9920247277 stále usilovně pracujeme. Všechno běží jako na drátkách, takže své zboží můžete očekávat ve smluveném termínu. Ohledně času dodání Vás budeme brzy kontaktovat.
Děkujeme, že nakupujete u naší společnosti.
od té se nikdo neozval. Několikrát jsem volala na vaši telefoní linku a tam mi bylo řečeno, že je zadáno do systému a někdo se mi ozve.
Nikdo se nikdy neozval, a dnes mi paní S. řekla, že ani nelze stornovat. Tímto předávám k vyřešení právní cestou.
S pozdravem Kučerová
skřín, stůl , židle
vrátit peníze a omluvu se Vaše jednání
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
se zákaznicí jsme v kontaktu, záležitost aktivně řešíme s přepravcem, který zboží nedoručil. Na základě telefonického hovoru a domluvy se zákaznicí ze dne 27.10.2020 10:46 řešíme zpracování veškerých náležitostí pro zajištění storna zakázky a následné vrácení kupní ceny za zboží a služby.
S pozdravem OKAY.cz"
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme ji o potvrzení informace a případné uzavření případu.
Dobrý den,
děkuji moc za pomoc, po telef. rozhovoru 27.10.2020 mi bylo řečeno, že vrátit peníze nelze, takže najednou lze. Děkuji moc za pomoc, dám info, jestli peníze vrátí.
S pozdravem Kučerová
Dobrý den,
záležitost tedy považujeme za vyřízenou, stejné vyjádření bylo sděleno i zákaznici.
S pozdravem OKAY.cz
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme jí o uzavření případu, poté co jí budou peníze vráceny.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
peníze mi na konec byly vráceny díky Vám na účet. Ještě jednou děkuji. Kučerová