Počet nahlášených stížností: | 47 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý dne 16.10.2020 jsem si přes web iWant předobjednal iPhone 12 PRO 128GB tichomořsky modrý. Předobjednávky měli být spuštěny ve 14:00 a já aktualizoval stránku ve 13:58 a už mi šla udělat předobjednávka, kterou jsem dokončil do 14:00. Zvolil jsem dodání na pobočku v Jihlavě s tím, že je tam milý personál a rád tam chodím nakupovat. Očekával jsem díky této rychlosti, že mi bude iPhone doručen 23.10., protože předpokládám, že kdo dřív objedná dřív dostane. Ale nejspíš to u iWant e-shop nefunguje. Bylo mi 23.10. sděleno, že se dříve doručovali těm, kteří platili předem. Po napsání e-mailu na iwant, aby mi to vysvětlili jsem dostal odpověď, že opravdu mají přednost ti, kteří zaplatili převodem. Dále, že mám pravdu, že tato informace nikde na webu není. Dále mi bylo řečeno, že jsem objednal jako 17. ze všech objednávek, ale i tak neví, kdy mi zboží doručí, protože jsem nezaplatil předem.
Tohle je dost neférové jednání. Pokud mají taková pravidla mají být uvedena obchodních podmínkách.
e-shop iWant, Apple iPhone 128gb modrý
Řádné informování zákazníka na webu v průběhu objednávky! A doručení zboží do 30.10.
|
Tweet |
Pokud je mezi spotřebitelem a podnikatelem platně uzavřena smlouva, má podnikatel povinnost dodat zboží ve sjednaném termínu, a pokud není tento termín určen přesným datem, pak v zásadě bezodkladně poté, co ho k tomu spotřebitel vyzve.
Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění.
Pokud nebyla smlouva uzavřena a jednalo se jen o jakousi předsmluvní dohodu/předobjednávku atp. (k přesné kvalifikaci bychom museli znát všechny skutkové okolnosti) a strany nejsou vázány, musí spotřebitel vyčkat na dodání zboží podle kapacitních možností společnosti. Pokud spotřebiteli dlouhá dodací doba nevyhovuje, může společnost kontaktovat s tím, že od předsmluvní objednávky, kterou by zásadně neměl být vázán, odstupuje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
v úvodu se samozřejmě omlouváme za dlouhou čekací lhůtu. I nás velice mrzí, že dodávky jsou omezené a není možné doposud vykrýt všechny předobjednávky a rezervace.
Bohužel u novinek Apple je nedostupnost novinek běžná. O tyto produkty je obrovský zájem a již v prvním minutách spuštění předobjednávek přijímáme stovky předrezervací.
Všechny rezervace/ objednávky se snažíme primárně vykrývat dle pořadí, ve kterém zákazníci rezervace a objednávky vytváří, ihned, jakmile obdržíme první kusy od dodavatelů.
Bohužel termíny předem nevíme, vždy pouze den před samotným závozem a zboží dělíme mezi jednotlivé prodejny právě dle vytvořených zakázek.
Samozřejmě pokud nebudete chtít na zboží déle čekat je možné u nás rezervaci zrušit a obrátit se na jiného prodejce. Neváhejte se případně obrátit na naše zákaznické oddělení.
Doufáme, že se brzy situace zlepší.
S přáním hezkého dne, tým iWant
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.