Počet nahlášených stížností: | 464 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 21.10.2020 jsem na stránkách www.ochrannerousky.cz objednal roušky za 2273,00 Kč včetně poštovného a balného. Téhož dne přišel email potvrzení objednávky a garantovaný termín (23.10.2020) vypršel. Nyní není možné se s firmou spojit - ať už emnailem nebo telefonicky. Sice balíček je na dobírku, ale pojem "garantovaný" je vlastně důvod proč jsem roušky objednal.
Mne pálí ale jedna věc a to obchodní podmínky - všechny objednávky u nich jsou závazné a v případě nepřevzetí mají nárok na náhradu nákladů spojených s dodáním zboží.
Dne 26.10. jsem psal do firmy, jestli je někde problém a kde se stala chyba. Nyní 27.10.2020 jsem pokoušel dovolat, ale mají schránku.
Víc udělat nemohu když neodpovídají.
jednorázová rouška černá (50 Ks), jednorázová bílá rouška dětská (50 Ks), antivirová nanorouška z nanovlákna PA6 s Ag (3 Ks+ 1 ks dětská))
Mne osobně by vyhovovala cesta dodání roušek do konce října a nebo v opačném případě odstoupení od smlouvy bez nároků na náhradu nákladů spojených s dodáním zboží.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.