Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#45794Ukončení členství nefunguje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2020, před 4 lety

Jan Kaman

Znění stížnosti

Dobry den, 23.10.2020 jsem se přihlásil na seznamce c-date. Následně jsem pozadal o ukončení premium členství. Dostal jsem odpoved, že mám stáhnou výpovědní formulář,ale není možné se k formuláři dostat jelikož chtějí po mě heslo na můj e-mail a já jim ho nechci dat. Stačí, že jsem jim odeslal e-mail kde jsem uvedl muj e-mail a ID které je MKSQVA87 ? Tím že mi odepsali již mají moji žádost o ukončení premium členství . Již je zaplacený poplatek na půl roku.


Produkt

Premiérové členství na seznamce c-date


Požadované řešení

Žádám o odpověď od c-date, že je řádně ukončeno premium členství.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2020 16:57, před 4 lety

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.10.2020 13:22, před 4 lety

Dobrý den, prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště. Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.11.2020 05:46, před 4 lety


Jan Kaman

Dobry den, jak už jsem psal c- date mi poslalo zprávu,že je jim líto ,že je opouštím, ale musím stáhnout formulář na jejich stránkách, ten uložit, podepsat a odeslat i s fotkou podepsaného formuláře. Bohužel mi nejde otevřít daný formulář a nemám chytrý telefon ani tiskarnu abych mohl dané kroky provést. Myslím, že když bylo velmi jednoduché se do členství přihlásit (i peníze měli téměř okamžitě), melo by být podobně jednoduché se ze členství odhlásit.
Žádám tedy c-date aby vzala v potaz dané skutečnosti a zrušili mé premium členství které bylo uzavřeno 23.10.2020 pod ID:MKSQVA87 z e-mailove adresy i.kamanova@seznam.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2020 15:26, před 4 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2021 15:40, před 4 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.