Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 23.10.2020 jsem si s kolegou(každý na svou, e-mailovou a doručovací) adresu objednali vitamin D. Po přečtení recenzí jsme na potvrzující e-maily, zaslali e-maily, že žádáme o storno objednávky a výmaz veškerých našich údajů. Zároveň jsem požádali o odpověď na naše e-mail. Bohužel bez odpovědi - pouze automatická o doručení e-mailu. Dne 27.10.2020 jsem dostali e-maily, že zásilky jsou připraveny k odeslání, na které jsem zaslali kopii našich e-mailů z 23.10.2020, se žádostí o storno objednávky a výmaz z evidence.
Děkuji za vyřízení Jitka Pospisilova
VitaSolaris - vitamin D3 zdarma
Žádám o storno objednávek a potvrzení tohoto storna a smazání veškerých našich údajů u společnosti. Dále požadujeme zrušení příp. dalších předplacených služeb a doručování nabídek. Děkuji.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva a od smlouvy odstoupila ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebitelce také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebitelce zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitelka povinna na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupila (např. e-mailovou komunikaci).
Pokud spotřebitelka vzala zpět svůj souhlas se zpracováním jejích osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitelka možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážená paní Pospíšilová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět.
Nejprve bychom se rádi omluvili za delší čas vyřizování emailových požadavků od našich zákazníků. Tak jako i mnoho dalších společností se potýkáme s omezeným množstvím našich zaměstnanců, s ohledem na koronavirovou situaci. Všechny emailové požadavky se snažíme vyřizovat v co nejkratší možné době.
Rádi Vašemu požadavku vyhovíme, ale nejdříve bychom od Vás potřebovali nějaké doplňující údaje, jako je zákaznické číslo nebo úplná adresa, na kterou byla objednávka učiněna. Potom Vás budeme moci identifikovat v systému a předat osobní údaje k výmazu. Pokud má Váš kolega stejný požadavek, je nutné, aby nás kontaktoval přímo on vlastním jménem, případně pokud požadavek zašle třetí osoba, je nezbytné zaslat nám vyplněnou plnou moc ve věci jednání za třetí osobu. Jednáme tak v souladu s právními předpisy v oblasti ochrany osobních údajů a obchodních vztahů. Formulář Vám zasíláme v příloze.
Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Dobrý den,
číslo objednávky je 2010198984, e-maily byli posílány z adresy p-jitka@seznam.cz. Kolega Vás kontaktoval přímo z jeho e-mailové adresy Gabo121@seznam.cz (číslo objednávky 2010198986).
Předem děkuji za vyřízení.
S pozdravem
Jitka Pospíšilová
Vážená paní Pospíšilová,
děkujeme Vám za zaslání doplňujících údajů. Dovolte mi Vás informovat, že Vaše objednávka produktu Vitamín D VitaSolaris byla stornována a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Vzájemný obchodní vztah tedy považujeme za oboustranně ukončený. Požadavek Vašeho kolegy byl rovněž vyřízen a odpověď mu bude zaslána emailem.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: